חדשות ואירועים
הסדרי נגישות
הסדרי נגישות למרכז שירות של חברת תעבורה אחזקות בע"מ רחוב חלוצי התעשיה 118 חיפה.
חברתינו נוקטת את מירב המאמצים ומשקיע משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.
הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בעסק:
- קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה ועד לקבלת השירות (כולל כבש תקין).
- קיימים עמדות נגישות.
- הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
- קיימים שירותים נגישים.
- קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
- מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
- קיימים כיסאות ושולחנות נגישים.
- קיימת חניה נגישה.
- במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.
שירות לקוחות נגיש
- הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
- מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
- אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
-
- שירות פרונטלי - קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00
- דואר אלקטרוני –michalhg@tashtit.co.il
- פניה באמצעות "צור קשר" באתר
- פניה באמצעות האווטסאפ:054-7912603
DAF ישראל